torsdag, juli 21, 2005

Hej, hej ditt gamla åbäke

Jag är här nu. Det kan ju vara kul att veta.
Jag vet inte varför jag skaffat en så häringa sak, kanske är det under tvång med pistol och spikklubba.

Idag har det hursomhelst varit deppigt. Nattsvart skulle man nästan kunna säga. Jag ska flytta till Stockholm till hösten och smart som man är så tänker man att det ska ju lösa sig. Fanns 16 studentlägenheter igår, det borde det ju göra även efter min sovmorgon idag.
HA! Kan du ju hoppa upp och fethaja att det inte gjorde. Min mammas röst hördes någonstans i bakhuvudet när man som vanligt skjuter upp något till morgondagen som borde gjorts igår.

Imorgon är det Trästock. Kan ju bli skoj. Är nog mest peppad på att åka bil men lite festival kan ju aldrig vara fel. Mattias Alkberg och Isolation Years ska få silas genom mitt öronvax.

Hare prima och på återseende
/Peter