onsdag, juli 27, 2005

Helgen som gick

Yoyo
Nu är jag tillbaka. Hej hej om du saknat mig. Om inte är det lugnt, jag har inte saknat mig själv.

I torsdags gjordes Umeå osäkert. 3 barer på lika många timmar. Var sådär på alla men sällskapet var trevligt. Fan när ölen kostar över 50kr är det svårt att ha trevligt. Däremot när den kostar 25 så leker livet.


1.Karen & Peter 2. Bosse, Henrik & Tomas

På fredag var de trästock. Lovade mig själv att för 2år sedan att aldrig återvända men jag måste haft cancer på hjärnan eller nått för vi for iallafall i år.
Hmm
Det spöregnade i stort sett hela kvällen. Jo tack och grattis till oss. Var som att vara på hultsfred minus vuxna människor, minus alkohol, och minus massa bra band. Eller det var egentligen ok men alla var typ 15åringar som just börjat estetlinjen och skulle vara lite flippade och dansa och blåsa såpbubblor.
Fan man skulle haft en luger och bara sprejat hela hippiekollektivitet. Hejdå!
Annars var det kul att åka bil. Det gör man inte så ofta. Synd bara att det kukregnade hela vägen hem så man fick köra 50 på en 110väg.
Hursomhelstligen, El perro del mar, Mattias Alkberg BD och Isolation Years fick äran att ha mig och Karen närvarande. De verkade nöjda med det.

1.Karen & Peter

Lördag och söndag arbetade jag. Det är kul som herpes, men man tjänar ju pengar.

Sen har jag mest surfat lägenheter. Det börjar se lite bistert ut. Lyckades med konststycket att lägga på luren när jag helt otroligen nog lyckades komma fram till telefonkön.
WHAT!
Måste vara den där cancern på hjärnan som spökar.
Jaja. Du får kalla mig idiot, det har jag ingenting emot, jag är en idiot...

Nu ska jag till Böleäng. Southside. Ait...