fredag, juli 29, 2005

Umeå

Idag har jag sovit länge, fixat jobb, fikat i parken, suttit på internet. Det var ungefär lika kul alltihop. Fika i parken vinner nog. Fixa jobb är egentligen ganska tråkigt så det stryker jag från listan.
Hej.
Nu ska jag och boysen spela fotboll.
Fysisk aktivitet är min kropp totalt främmande för. Sprang för att hämta juice i reklamen på Oprah i morse och fick hjärtflimmer på kuppen. Ajaj.
Jag kommer kräkas blod i kväll. Det är inget jag ser fram emot men en man måste göra vad en man måste göra.
För att fira min framtida hjärtinfarkt kommer här lite teckningar som jag hittade när jag flyttstädade. De är från förra sommaren men fina ändå.
Håll till godo:


2 Comments:

Blogger Vivian said...

hey you are so artistic! i appreciate your drawings! :D

fredag, juli 29, 2005 8:06:00 em  
Blogger Peter said...

thanks
i like them to

lördag, juli 30, 2005 2:00:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home