fredag, augusti 12, 2005

Hässelby

Ja nu var det fixat dåra. Efter att grävt ner mig djupt i ett hål och sniffat ångesten ur mina sura armhålor så har jag äntligen fått en lägenhet. Och ja, den ligger långt ut i helvetet.
Hässelby!
Jag och Big Fred bjuder in till kalas. Alla är välkomna.
Hursomhelst. Lägenheten är en liten go rackare på 27kvm, balkong och väggar samt internet för löjliga 3000. Skolan ligger och väntar på mig 27 hållplatser bort. Haha. Skulle gå snabbare att flygpendla från Umeå.

Annars har jag mest varit i stugan och njutit av regnet. Regn är bra då slipper man göra roliga saker utomhus som att bada, spela fotboll, hänga i parker eller sitta på uteserveringar utan kan vara inomhus och koncentrera sig på att ha tråkigt. Tack regn för det. Du är bra regn.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Annars kunde du fått bo hos mina föräldrar i Södertälje. 40 minuter med pendeln. Swooosch!

Men grattis ändå, balkong? Värsta lyxlyan ju.

söndag, augusti 14, 2005 11:41:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home