torsdag, augusti 18, 2005

Bye bye Umeå

Man, imorgon 0650 drar jag till Sthlm. Helt galet måste jag säga. På måndag börjas dag ett av 3år.
Trist att säga hejdå till alla. Man hinner bo in sig på bara enochenhalv månad i Umeå. Hängde ut med Chris på förmiddan och sedan fixade jag lasagne till mor och far och Linnea.

Imorgon blir det kontraktsskrivning i Hässelby. Får se om jag köpt grisen i säcken, hehe. Eller så kan det ju vara hur nice somhelst. På kvällen vankas partaj med Henrik och Sara. På lördag lät det som det skulle bli någon form av konstpartaj. Kan ju bli trevligt...

So long Jolly Jumper

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

tjo, fetlycka på din dag 1 i (fin)konstens tecken. Tveksamt om du får påhälsning av mig i hässelby, du får ta och spotta upp dig lite. Gamla stan blir bra, dit hittar man ju.

måndag, augusti 22, 2005 10:02:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home